Specialista a konzultant online marketingu

Odmala jsem chtěl dělat tuhle práci. Později jsem zjistil, že se jmenuje marketing.

Vítejte a dobrý den!
Jmenuji se Jan Petrtyl.
Na zakázku pomáhám dosahovat lepších výsledků.
O marketingu také píšu a učím ho na VŠ.
Zažil jsem velký agenturní svět.
Teď jsem svým pánem.
Na plný plyn.
Takže?

Co umím

Kombinuji zkušenosti z praxe, výzkumu i akademického světa. Zajišťuji marketing od konzultací až po tvorbu webu či online kampaní. Má práce jde na hlubinu.

logika a analýza

+
fantazie a inovace

+

vzdělání a zkušenosti

=

výsledky v marketingu

Co mám za sebou

Asistent na katedře. Konzultant a projekťák v MarketUP.
Nyní nezávislý marketingový konzultant a specialista.

→ od 2017 Marketing Mind

Na počátku roku 2017 jsem založil Marketing Mind. Klientům z téměř všech oborů pomáhám k zásadně lepším výsledkům.

→ od 2014 Marketing & Sales @ INKAPO, České Budějovice

Od podzimu 2014 mám kompletně na starosti obchodní a komunikační kampaně ve konzultační a projekční firmě INKAPO.

Rok 2015 znamenal zdvojnásobení obratu, rok 2016 růst dalších 10 %. Důvod? Začal jsem dělat to, co specialista na online marketing dělat má. SEO, budování značky, bannerové kampaně i PPC kampaně ve vyhledávačích, webovou analytiku, e-mail marketing, copywriting, online videa a spoustu dalšího.

→ od 2014 externí spolupracovník @ Katedra marketingu, obchodu a služeb, FEK ZČU

Se svou alma mater stále spolupracuji. Jezdím přednášet, vedu bakalářské a diplomové práce, publikuji a jsem členem státních zkušebních komisí.

→ 2013-2014: konzultant a projektový manažer @ MarketUP, Praha

V této digitální agentuře, která patří do TOP 5 v ČR, jsem jako projektový manažer vedl tým specialistů na online marketing. Pro klienty jsem také pracoval jako konzultant. Během vývoje webů, přípravy a řízení komunikačních kampaní a někdy i při strategickém řízení.

Na spoustu klientů z té doby se můžete podívat v referencích.

Byla to fantastická zkušenost. Dodnes se s přáteli z MarketUPu scházíme. Odešel jsem, protože mě srdce táhlo do jižních Čech.

V Českých Budějovicích by chtěl žít každý. A to včetně mě! (fanoušci Cimrmana vědí).

→ 2011-2013: asistent @ Katedra Marketingu, obchodu a služeb, FEK ZČU

Na katedře jsem vyučoval předměty Marketing na internetu (jeden z prvních kurzů tohoto druhu v ČR), Základy marketingu, Marketingové aplikace (česky a anglicky), Trénink obchodního jednání a Studium a práce se zdroji.

V letech 2010 - 2013 jsem byl doktorandem. Od listopadu 2013 mám titul Ph.D. v oboru Management podniku. Moje disertace byla zaměřena na e-business. Chcete si ji prohlédnout?

→ 2009: ekonom @ Techmania Science Center

Při studiu jsem nějaký čas pracoval. Zkušenost k nezaplacení. Když ostatní odpočívali, já dával dohromady vyúčtování evropských dotací a řídil finance v prvním science centru u nás. Zkušenost k nezaplacení a rád na ni vzpomínám.

Moje publikace

Psaní je pro mě formou relaxace. Mám ho moc rád.

→ Otevřít seznam publikací

Monografické publikace

  • Čechurová, L.; Janeček, P.; Králová, L.; Mičík, M.; Petrtyl, J.; Tlučhoř, J. Moderní technologie v maloobchodě a cestovním ruchu – trendy a současná praxe. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2014. 196s. ISBN 978-80-261-0455-1.
  • Eger, L.; Egerová, D.; Jiřincová, M.; Petrtyl, J.; Plevný, M. Diversity management. Comparision, the best practises of Visegrad countries. Plzeň : NAVA, 2012. 139s. ISBN 978-80-7211-420-7.
  • Eger, L.; Egerová, D.; Petrtyl, J.; Tlučhoř, J. Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu. Praha : Educa Service ve spolupráci s Českou andragogikou společnost, 2010. 116s. ISBN 978-80-87306-07-9.

Učební texty, skripta

  • Eger, L.; Petrtyl, J.; Kunešová, H.; Mičík, M.; Peška, M. Marketing na internetu. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015. 158s. ISBN: 978-80-261-0573-2.
  • Petrtyl, J. Online marketing: Vybraná témata. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2014. 70s. ISBN 978-80-261-0484-1.

Příspěvky v odborných časopisech

  • Hurt, T.; Petrtyl, J. Plní online prodejci počítačů a spotřební elektroniky přání svých zákazníků? Marketing a komunikace, 2013, roč.23. č.3, s.14-15, ISSN 1211-5622.
  • Eger, L.; Petrtyl, J. E-learning courses and the potential of viral marketing. Technológia vzdelávania, 2012, roč.20. č.6, s.10-15, ISSN 1335-003X.
  • Petrtyl, J. ICT jako nástroj pro podporu konkurenceschopnosti a význam e-governemtu. Trendy v podnikání, 2012, roč.2. č.1, s.4-13, ISSN 1805-0603.
  • Eger, L.; Petrtyl, J. Communication of Schools with the Public on the Internet. Technológia vzdelávania, 2012, s.1-10. ISSN 1335-003X.
  • Eger, L.; Petrtyl, J. Communication of schools with the public on the internet. Technológia vzdelávania, 2012, roč.20. č.3, s.3-8, ISSN 1335-003X.
  • Petrtyl, J. Security and Trustworthiness as Drivers of E-shop Competitiveness (Opinions of Young Customers). Journal of Competitiveness, 2012, roč.4. č.1, s.83-98, ISSN 1804-171X.

Kapitoly v knize

  • Petrtyl, J. Problematika diverzity managementu pohledem legislativy. Diverzity management, Praha : Educa Service a Česká andragogická společnost, 2009. s.185-195. ISBN 978-80-87306-03-1.

Statě ve sborníku

  • Petrtyl, J. Alza.cz: marketingová strategie pro dosažení konkurenční výhody. In Chování podnikatelských subjektů na trhu a jeho vnímání zákazníkem. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2012, s.62-96. ISBN 978-80-261-0171-0.
  • Petrtyl, J.; Skalický, J.; Vacek, J. Agilní projektový management. In Trendy v podnikání 2012. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2012, s.1-8. ISBN 978-80-261-0100-0.
  • Eger, L.; Petrtyl, J. Customer Oriented E-learning Courses. In 9th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics. Nitra : Constantine the Philosopher University in Nitra, 2012, s.93-101. ISBN 978-80-558-0092-9.
  • Petrtyl, J. Význam internetové prezentace a její úrovně pro neziskové organizace. In Hradecké ekonomické dny 2011, sborník recenzovaných příspěvků. Hradec Králové : UHK, 2011, s.243-247. ISBN 978-80-7435-100-6.
  • Petrtyl, J. Use of E-business to Gain Competitive Advantage. In Annals of DAAAM for 2011 & Proceedings of the 22nd International DAAAM Symposium „Intelligent Manufacturing & Automation: Power of Knowledge and Creativity“. Vienna : Danube Adria Association for Automation & Manufacturing, 2011, s.1315-1316. ISBN 1726-9679978-3-901509-83-4.
  • Stanchfield, J.; Petrtyl, J.; Daniels, W. E-commerce in the Czech Republic (EU) and Wisconsin (USA). In Proceedings of the semestral course between University of West Bohemia and Marquette University (Academic year 2010/2011). 2011. 14s. ISBN 978-80-261-0041-6.
  • Petrtyl, J. B2C E-commerce Development and its Current State in the Czech Republic. In New Economic Challenges – 3rd International PhD Conference – Collection of Contributions. Brno : Masaryk University – Faculty of Economics and Administration, 2011, s.283-292. ISBN 978-80-210-5674-9.
  • Petrtyl, J. Etika v elektronickém obchodě. In Chování podnikatelských subjektů na trhu a jeho dopad na celospolečenské klima v ČR. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s.59-67. ISBN 978-80-261-0055-3.
  • Eger, L.; Petrtyl, J. How should companies communicate on Facebook?. In Liberec Economic Forum 2011. Liberec : Technical University of Liberec, 2011, s.118-126. ISBN 978-80-7372-755-0.

Příspěvky v periodicích

  • Petrtyl, J. Lobbying: zájem soukromý a jeho vztah k zájmu veřejnému. Britské listy, 24. 8. 2009. Dostupné na: http://blisty.cz/art/48560.html
  • Petrtyl, J. Byli byste ochotni platit vyšší DPH, abyste zachránili stát před bankrotem? Britské listy, 20. 8. 2009. Dostupné na: http://blisty.cz/art/48509.html

Disertační práce

  • Petrtyl, J. Využití e-business pro dosažení konkurenční výhody podniků. 2013. K dispozici [PDF] zde

Co čte marketingový specialista?

Podívejte se, co mě baví číst. Marketingové pokladnice pro specialisty.

Prohlédnout seznam zajímavých zdrojů

Show Me the Money

Pravidelný skvělý podcast o marketingu ↑ v češtině. Témata prezentuje, rozebírá a na otázky odpovídá Tomáš Poucha.

Moz.com: perfektní SEO

Dříve SEOMoz. Absolutní špička v optimalizaci pro vyhledávače. Na Moz.com ↑ je skvělý především blog, kde každý den najdete nové a užitečné informace. Ty mi pomáhají pořád se posouvat dopředu v SEO. Miluji Whitebard Fridays.

eMarketer.com: marketingové statistiky

Tenhle web je plný statistik a výzkumných reportů. eMarketer ↑ pokrývá mnoho témat a oblastí. Spousta dat je placených, ale spousta se dá najít zdarma. Online marketingový specialista se tu cítí jako v ráji.

Contently

Fantastický blog o obsahovém marketingu ↑ v angličtině. Jak naplánovat a realizovat content strategii. Podobná úroveň jako Content Management Guide ↑ od již zmíněného Mozu. 

AdAge.com

Poměrně často čtu Advertising Age ↑. Nové marketingové trendy, zajímavé případové studie, nápady, zkušenosti.

Neil Patel & Eric Siu: Marketing School

Specialista na online marketing Neil Patel a jeho kolega, také specialista na online marketing Eric Siu denně zveřejňují nové cca desetiminutové epizody svého podcastu Marketing School ↑. Rozhodně doporučuji, a rozhodně nejenom před spaním.

Marketing & Media

Český magazín o marketingu ↑. Zajímavé články a aktuality.

Lupa.cz

Jak jinak charakterizovat tento web než podle něj samého: server o českém internetu ↑. Dlouhodobě kvalitní čtení.

Dlouhý chvost

Blog ↑ českého specialisty na internetový marketing Pavla Jaška o webové analytice a výkonnosti stránek.

Včeliště

Inspirativní blog ↑ o online marketingu v češtině.

MarketUP

Jsem ex-MarketUP, ale jak už jsem psal výše, v téhle firmě mám pořád přátele a na jejich blog o online marketingu, kam jsem dříve také přispíval, pořád rád chodím. MarketUP je klíčovým partnerem Googlu v ČR.

Consumer Barometer

Online aplikace Google Consumer Barometer ↑ pomáhá pochopit, jak lidé používají internet. A to včetně nákupního chování online/offline.

Specialista na online marketing

... se kterým se výborně komunikuje!

Odesláním formuláře souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů.