Tvorba webových stránek

Získejte bezpečný základní tábor pro výstup k Vašim online cílům

Tvořím webové stránky nejen pro klienty z města České Budějovice

Váš nový web

Lidé ho najdou. Bude plnit cíle. A bude se Vám líbit. Už se těšíte?

Jako zmáčknutí kouzelného knoflíku

Prezetnace bude přesně vyladěna k plnění Vašich cílů. Na základě fundovaných analýz. Opravdu solidní marketing.

Jednoduše krásný web. Přesně pro Vás

Design webu bude přesně odpovídat zaměření Vaší činnosti a Vašim klientům. Žádná tuctová prezentace.

Jednoduchá správa obsahu stránek

Vše bude nastaveno tak, abyste mohli v budoucnu obsah přidávat a upravovat sami. Jako texty ve Wordu.

Nic neponecháme náhodě. Web bude obsahovat kvalitní zabezpečění. A bude také rychlý. Návtšěvníci to ocení.

Optimalizace pro vyhledávače

Web bude respektovat všechny zásady optimalizace pro vyhledávače - SEO. To ale není vše. Bude mít i skvělý obsah.

Responzivní web

Váš nový web bude dobře sloužit na všech platformách a samozřejmě ve všech prohlížečích. Půjde s dobou.

Výsledky, na které se můžete spolehnout

Kvalitní a promyšlená práce. Žádné vzdušné zámky.

→ Jaké weby tvořím?

Weby, které plní své funkce - Vaše cíle

Lidi Váš web zaujme. Následně porozumí tomu, co jim chcete sdělit. Web je přesvědčí, aby provedli akci, kterou mají udělat. Zní to logicky? Spousta nových webů ale taková není. Jejich tvůrci totiž nerespektují základní model, který se jmenuje ACCA (Attention, Comprehention, Conviction, Action, tedy pozornost, porozumění, přesvědčení, akce).

Weby, které se snadno ovládají a upravují

Stránky stavím na platformě WordPress. Je to světově nejrozšířenější technologie pro tvorbu webů. A díky tomu je úžasně flexibilní. Zároveň je však charakteristická naprosto senzační jednoduchostí ovládání pro uživatele. Takže si budete moci cokoli upravit, změnit nebo doplnit. Pokud budete chtít!

Firemní stránky, blogy, weby pro neziskové organizace, microsite apod.

Tvořím v podstatě všechny typy webových stránek, včetně e-shopů. Vždy na míru, s unikátními texty i grafikou.

Tvorba webových stránek České Budějovice

Příklady webových projektů

Web není jen na ozdobu. Musí fungovat a plnit cíle.

Takhle vypadá horní část homepage webu výrobce toho nejlepšího sena.

Nový web a e-shop pro výrobce špičkového sena

Firma Plavnická, s.r.o. je jihočeský výrobce nejkvalitnějšího sena, které je možné na trhu dostat. Sídlo má nedaleko Českých Budějovic, v…
Prohlédnout referenci
Nový vzhled webu Hoffnung.cz

Výkonný web pro agenturu, která zprostředkovává práci

V březnu 2019 byla spuštěna webová prezentace pro jihočeskou agenturu Hoffnung, s.r.o. Byznys model firmy spočívá ve zprostředkování kontaktu na seniory…
Prohlédnout referenci
Tvorba webových stránek pro advokátní kancelář

Web pro advokátní kancelář z USA

Ted Panagiotopoulos je skvělý americký imigrační právník. Jeho klienti ho milují. Díky tomu nasbíral už více než 40 pětihvězdičkových hodnocení…
Prohlédnout referenci

Nový firemní web pro rodinnou optiku v Budějovicích a Kaplici

Optika Bartoňová je rodinná firma s pobočkami v Českých Budějovicích a v Kaplici. Na trhu působí od roku 1991. Prezentace…
Prohlédnout referenci
Tvorba webu PENB-INKAPO.cz. Efeketivní a vysoce konverzní webová prezentace.

Efektivní web o energetických průkazech

Ve firmě Inkapo (energetický specialista) jsme viděli, že dříve vytvořený firemní web o programu Nová zelená úsporám dobře funguje. Proto…
Prohlédnout referenci
Nejlepší svatební web

Svatební web: jaký má být a co má umět? Ověřeno vlastní praxí

V prosinci 2015 jsem požádal svou milou, aby se mnou strávila celý život. Souhlasila, a termín jsme stanovili na 10.…
Prohlédnout referenci
Díky novému webu jsme ušetřili náklady 200.000,- korun.

Jak web snížil náklady na prodej pozemků proti realitce o 83 %

Téměř dva roky se nám nedařilo prodat stavební pozemek. Ani provize realitní kanceláře ve výši 50.000,- Kč zřejmě nedokázala přivést…
Prohlédnout referenci
Firemní web o dotačním programu Nová zelená úsporám

Firemní web o dotačním programu Nová zelená úsporám

Tvorba webových stránek Nová zelená úsporám INKAPO vyšla z potřeby firmy oslovit nové zákazníky pomocí responsivní microsite. Původní firemní web…
Prohlédnout referenci
Microsite pro Sancta Spinea Corona - Barokní Koruna

Barokní Koruna: marketing eventu nastartoval novou etapu

Sdružení Sancta Spinea Corona, spolek přátel Zlaté Koruny pořádá fantastické koncerty. Dlouho jim však chyběla online platforma, na které by…
Prohlédnout referenci

Úspěšný web Království dortů

Pro paní Paurovou jsem připravil web/blog o dortech. Součástí zakázky byla i tvorba brandu/značky, loga a vizitek. Zadání: web, který budu…
Prohlédnout referenci

Nedělá Váš současný web to, co od něj čekáte?
Buď zásadně zvýšíme jeho výkon, nebo postavíme nový.

Kvalitní obsah pro web

Jedna věc je web jako takový, druhá jeho obsah. Každý řetěz je tak silný, jako jeho nejslabší článek. Nabízím nejen kvalitní copywriting - tvorbu textů, ale i kompletní content marketing, včetně nastavení strategie. V případě zájmu je možné připravit i interaktivní obsah, jako například videa, podcasty, infografiky, prezentace apod.

Webové stránky zdarma? Těmto nabídkám nekonkuruji.

Existují služby, na kterých si můžete vytvořit web zdarma (například Webnode, Google Sites, Estranky). Jsou vhodné, pokud potřebujete jednoduchý web převážně pro osobní použití, blog, prezentaci Vašeho hobby a podobně. Pokud ale web potřebujete pro podnikání, doporučuji řešení zdarma nevyužívat. V čem je rozdíl? Je to jako jet autostopem (vždycky je v tom háček a nejistota) nebo mít vlastní vůz, na který se můžete spolehnout (je vždy k dispozici).

Web je pro podnikatele/živnostníky i střední a větší firmy často dominantním zdrojem poptávek. V podstatě jde o investici, která se Vám musí vrátit. Pokud je udělaná dobře, vrátí se hodně rychle. Pokud nefunguje, nemusí se vrátit vůbec.

Na trhu se také setkáte s nabídkami "web do tří dnů za 5.000,- Kč" a podobnými. Pozorně si přečtěte, co za tyto peníze dostanete. Spočítejte si, kolik času asi může tvůrce řešením Vašeho webu strávit, pokud chce nejen pokrýt náklady na práci, ale i realizovat alespoň minimální zisk. V zásadě takové nabídky vytvoření internetových stránek postihují to, že Vám někdo přidělí místo na internetu a dá k dispozici univerzální šablonu, kterou si buď sami vyplníte, nebo ji vyplní pro Vás za příplatek. Tím to ale končí. Žádný marketingový vhled, žádné poradenství, žádný business insight.

Já takto nepracuji. Zakládám si na tom, že výsledky mé práce se skládají z celé řady činností - od správného pochopení Vašeho podnikání, cílů, zákaznických segmentů přes analýzu konkurenčních aktivit až po testování a optimalizaci výsledku. 

Nenabízím nejlevnější řešení a nekonkuruji nabídkám "web do týdne bez řečí". Chci, aby výsledek stál za to. Aby Vám web vydělával peníze a abyste ze spolupráce měli radost a dobrý pocit.

Jak probíhá vytvoření webových stránek?

Vytvoření/výroba webových stránek není otázka půl dne. Obvyklý webový projekt v Marketing Mind trvá přibližně 2 měsíce. Jakými fázemi tvorba www stránek prochází?

  1. Ujasnění zadání: s klientem se bavíme to tom, jaké produkty a služby nabízí, kdo jsou zákazníci a kdo jsou hlavní konkurenti
  2. Stanovení role webu: specifikujeme, jakou roli má web hrát v jeho podnikání a jaké hlavní cíle má web plnit
  3. Stanovení rozsahu a ceny: potvrdíme objednávku a pouštím se do práce
  4. Zasazení do rámce marketingové komunikace: pokud na straně klienta existuje komunikační strategie, řídím se podle ní; pokud ne, domluvíme se na základech strategie pro web. Ideální je, pokud má například značka stanoven svůj vlastní archetyp
  5. Analýza konkurence: pečlivě posoudím, v čem je na internetu silná konkurence, kde má naopak slabé stránky a co může být zdrojem inspirace
  6. Analýza zákazníků a jejich chování na internetu: vždy připravuji analýzu klíčových slov a ve většině případů i výzkum toho, co je pro zákazníkovy klienty důležité (viz např. projekt webu oční optiky)
  7. Návrh informační architektury webu: v této etapě se formuluje základní struktura webu
  8. Požadavky na obsah a strukturu jednotlivých stránek: co má obsahovat každá důležitá stránka
  9. Návrh drátěných modelů: drátěný model ukazuje základní obsah stránky a plně respektuje zásady UX
  10. Tvorba obsahu jednotlivých stránek: copywriting a zároveň optimalizace obsahu webu pro vyhledávače (SEO) nejen obsahu stránek, ale i on-page faktorů (titulky, popisy, názvy obrázků apod.) podle 
  11. Grafický návrh: vytvoření unikátního grafického designu, který vhodně doplní vše, co bylo dosud připraveno; design webu je velmi důležitý, ale platí, že spíš než umělecké dílo musí jít o kvalitně ukotvenou vizuální reprezentaci, která usnadní plnění cílů webu
  12. Kódování: převedení všeho výše uvedeného z papíru a digitálních dokumentů do elektronické praxe
  13. Uživatelské testování: před tím, než web nasadíme a přivedeme na něj návštěvníky, otestujeme, zda vše funguje tak, jak má; web necháme otestovat skutečným lidem z cílové skupiny
  14. Finální nastavení: vyladění podle výsledků testování
  15. Uvedení do ostrého provozu: spuštění webu, nasazení webové analytiky (aby bylo možné měřit výkon webu), nastavení konverzí (cílů webu), nastavení Google Seacrch Console (dříve Nástrojů pro webmastery) pro monitorování toho, jak si web stojí ve vyhledávání

A dále mohou následovat ještě například tyto aktivity:

  • Vytvoření profilů na Firmy.cz, Google My Business, Najisto.cz
  • Příprava, spuštění a optimalizace reklamy na internetu
  • Tvorba kvalitního obsahu v rámci obsahové strategie - copywriting/content marketing
Tvořím WWW stránky pro klienty z ČR i zahraničí

Internetové prezentace tvořím pro živnostníky, malé, střední i velké firmy i neziskové organizace.

Sídlím v Českých Budějovicích, kde mám i kancelář (Ledenická 12, Srubec). Osobní kontakt je při tvorbě webu výhodou, ale ne nutností. Díky Skype, cloudu, telefonu a e-mailu je možné pracovat v podstatě po celém světě. Jedním mým klientem je i právník z Floridy, pracoval jsem i pro investičního poradce z Nového Mexika.

Nicméně pokud jste z Českých Budějovic, Českého Krumlova, Kaplice či v rozumné dojezdové vzdálenosti v rámci Jihočeského kraje (do cca 100 km), rád se s Vámi osobně sejdu. Vždy jste vítáni i v mé kanceláři. V případě větších zakázek je možné sejít se i v Praze.

Moderní responzivní web

Weby tvořím tak, aby byly perfektně použitelné na počítačích, tabletech i chytrých mobilních telefonech. Stavím je na osvědčené a moderní platformě WordPress.

Administrace webu - snadná editace obsahu jako ve Wordu

Celý obsahu internetových stránek bude editovatelný. To platí jak pro hlavní stránky, tak i pro příspěvky na blogu. Administrace a úprava jsou jednoduché. Všechno připomíná psaní textu v programu Microsoft Word.

Váš web bude fantastický

Udělejme k tomu první krok. A začněme hned teď.

Odesláním formuláře souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů.