Blog o online marketingu

Značka. Komunikační kampaně. Efektivní prodej. Weby.

Je vhodné poskytovat konzultační služby zdarma?

Má smysl nabízet úvodní konzultace zdarma? Ano, ale…

Je vhodné poskytovat konzultační služby zdarma? Na první pohled poněkud nelogická otázka, chtělo by se říci. Samozřejmě, že ne, pracovat…
Číst dál

Strategické řízení značky: praktický návod jak růst

Pojem značka je často skloňován. Ty silné mají oproti těm slabým řadu výhod. Lidé je znají, rozumí jim a jsou…
Číst dál
Proč a jak zálohovat data na PC a webu? Podívejte se na zařízení a programy

Proč a jak zálohovat data i web

Nepodceňujte zálohování. Říkáte-li si, že se nemůže nic stát, opak je pravdou. Otázkou není, zda budete potřebovat zálohu, ale kdy.…
Číst dál

Affiliate konference 2018: Najděte své win-win řešení

17. května 2018 proběhne v Praze již 12. ročník akce zaměřené výkonnostní marketing: Affiliate konference 2018 ↑. Majitelé e-shopů a majitelé…
Číst dál
Co chybí službám v Česku?

Co zásadního chybí službám v Česku (a možná i té vaší)?

Nemám moc rád negativní příspěvky. Nicméně chybami se člověk učí. A protože tento blog čtou převážně lidé, kteří chtějí přidat…
Číst dál
24. února 2018 proběhne v Praze WordCamp - každoroční konference o tvorbě webových stránek a online marketingu

WordCamp Praha 2018

24. února proběhne v Praze již tradiční konference o fantastickém systému pro vývoj webů WordPress. WordCamp bude opět rozdělen na…
Číst dál
Konec prokrastinace je nejen úspěšná kniha. Je to návod na komplexní restart, který zároveň dává k dispozici materiály a nástroje, které oceníte.

Konec prokrastinace: dejte jednou provždy sbohem odkládání

Odkládáte někdy práci na úkolech? A vadí vám to? Pokud jste odpověděli na obě otázky kladně, prokrastinujete. Naštěstí existují způsoby,…
Číst dál
Jak zjistit návštěvnost webu konkurence

Jak zjistit návštěvnost webu konkurence?

Návštěvnost svého webu pravděpodobně znáte. A nejen to, téměř jistě máte nastaveno i sledování konverzí, hodnotíte výkon webu apod. To…
Číst dál

Ať je rok 2018 opravdu skvělý!

Před Vánoci je pravděpodobně zbytečné všem lidem, kteří pracují, že mají zpomalit. Bylo by sice skvělé, kdybychom dokázali vnímat advent…
Číst dál
Děláte maximum pro SEO? A nezapomínáte na UX?

SEO? Nezapomínejte na kvalitní obsah, pohodlí a dobrou použitelnost webu

Má-li váš web vydělávat peníze, je nutné, aby jej lidé našli. Řada firem vynakládá velké úsilí na to, aby jejich…
Číst dál

Jak jsme rozjeli startup v Českém Krumlově

Po více než 2 měsících příprav byl v Českém Krumlově v říjnu spuštěn nový projekt: Letohrátky s batolátky ↑. A…
Číst dál
Víte, jak myslí vaši zákazníci?

Máte rádi své zákazníky? A znáte jejich úkoly, obavy a motivace?

Kdy je nejsnazší něco někomu prodat? Ideálně pokud daný produkt potřebuje a líbí se mu. Když vidí jeho hodnotu. Jak…
Číst dál
Tři pilíře komunikace podle Aristotela

Tři pilíře účinné komunikace podle Aristotela

Určitě znáte někoho, kdo umí skvěle přednášet. Někoho, kdo umí jednoduše vysvětlit i složité věci.  Koho je radost poslouchat. Je…
Číst dál
Tři rozumné kroky ke zviditelnění webu

Jak zviditelnit web? 3 rozumné kroky | Marketing Mind

Pokud máte web, určitě má plnit nějakou funkci (viz cíle a metriky). Ačkoli návštěvnost sama o sobě není samospasitelná, patří…
Číst dál
Když nic nezměníme, těžko čekat, že se výsledky zlepší samy od sebe. Jak pomůže marketingové poradenství?

Když nic nezměníme, těžko čekat změnu k lepšímu

Díváte se na výsledky svého snažení a říkáte si, že by chtěly vylepšit? Pracujete tvrdě, ale změna k lepšímu nepřichází?…
Číst dál
Máte skvělý nápad? Tak si ho okamžitě poznamenejte. Nebo ho zapomenete.

Skvělé nápady si hned zapište. Jinak zmizí a už se nevrátí

Z ničeho nic vás napadne něco fantastického. Říkáte si, že tak parádní věc ani není nutné si někam poznamenat. Že…
Číst dál
Remarketing účinně pomůže znovu oslovit publikum s velkým potenciálem.

Remarketing: oslovte znovu lidi, u kterých to má smysl

Remarketing dokáže zásadně zvýšit výkon vašich reklamních kampaní. Je vhodný jak pro imageovou, tak prodejní kampaň. Klíčem k úspěchu je…
Číst dál
Nový projekt v Českém Krumlově (startup)

Skvělý nový projekt v Českém Krumlově

Spolu s klientem právě připravujeme zajímavý nový projekt v Českém Krumlově. Startujeme na konci léta a na Českokrumlovsku to bude…
Číst dál
Evangelium podle Marka Zuckerberga

Evangelium podle Marka (Zuckerberga)

V posledním čísle týdeníku Echo vyšel opravdu zajímavý článek Martina Weisse. Jmenuje se Evangelium podle Marka. Facebook zásadně mění společnost…
Číst dál

Prodloužený víkend s Czech-American TV na jižní Moravě

Od 30. června až do 2. července probíhal novinářský výlet Czech-American TV po vybraných jihomoravských městech. Protože s touto neziskovou…
Číst dál
Pro imigračního právníka (advokátní kancelář) z Floridy bude připraven kompletní online marketingová strategie

Kompletní online marketing pro advokátní kancelář z USA

Služeb Marketing Mind využije zahraniční klient. Jde o advokátní kancelář Theodora Panagiotopoulose ze státu Florida. Specializuje se na imigrační právo. Cílem…
Číst dál
Daniel Kahneman: Myšlení rychlé a pomalé

Myšlení rychlé a pomalé: přizpůsobte marketingovou komunikaci lidem

Je možné věřit intuici a proč i odborníci často dělají chyby v úsudcích? Daniel Kahneman je prvním psychologem, který získal…
Číst dál
kniha Vydělávejte svými nápady

Příručka pro pochopení klienta a přípravu skvělých nabídek

Proces získávání klientů může být velmi náročný. Stav, kdy poptávka převyšuje nabídku a můžete si vybírat, pro koho chcete pracovat,…
Číst dál

Nový firemní web pro rodinnou optiku v Budějovicích a Kaplici

Optika Bartoňová je rodinná firma s pobočkami v Českých Budějovicích a v Kaplici. Na trhu působí od roku 1991. Prezentace…
Číst dál
Nejhodnotnější značky na světě 2017 - Kantar Millward Brown Brandz Top 100

Nejhodnotnější značky na světě 2017

Říká se, že značka je to, co zůstane, když vám shoří továrna. Prestižní agentura Kantar Millward Brown zveřejnila žebříček nejhodnotnějších…
Číst dál
Analýza klíčových slov: co lidé hledají na internetu a jak to využít

Analýza klíčových slov: Využijte, co lidé hledají na internetu!

Proč je analýza klíčových slov důležitá? Nejen kvůli objemu hledání na internetu, které neustále roste. Stejně jako konkurence mezi weby,…
Číst dál
Hrdina nebo psanec je kniha, která by měla být součástí knihovny každého, kdo to myslí vážně se svou značkou.

Hrdina nebo psanec. Povinná četba pro marketéry

Existují knihy, které přečtete a za nějakou dobu na ně zapomenete. A pak jsou naopak knihy, které vám otevřou oči. Hrdina…
Číst dál
Nová budova FEK ZČU v Plzni

Státnice na Fakultě ekonomické Západočeské univerzity v Plzni

Minulý týden, 1. a 2. června, jsem se jako člen státní komise zúčastnil závěrečných zkoušek na Fakultě ekonomické ZČU v…
Číst dál
Tvorba webu PENB-INKAPO.cz. Efeketivní a vysoce konverzní webová prezentace.

Efektivní web o energetických průkazech

Ve firmě Inkapo (energetický specialista) jsme viděli, že dříve vytvořený firemní web o programu Nová zelená úsporám dobře funguje. Proto…
Číst dál
Nejlepší svatební web

Svatební web: jaký má být a co má umět? Ověřeno vlastní praxí

V prosinci 2015 jsem požádal svou milou, aby se mnou strávila celý život. Souhlasila, a termín jsme stanovili na 10.…
Číst dál
Nový web pro firmu Optika Bartoňová

Začínáme tvořit nový web pro optiku v Českých Budějovicích

Tento týden jsem začal s přípravou nového webu pro optiku paní Bartoňové v Českých Budějovicích a Kaplici. Už po prvním týdnu máme…
Číst dál
Jak přenést web na nový hosting nebo doménu? Zde je přehledný návod. Krok za krokem.

Jak přesunout web na nový hosting

Rychlost webu je důležitá jak pro uživatelskou přívětivost (UX), tak pro vyhledávače (SEO). Existují statistiky, které říkají, jak se projevuje každé…
Číst dál
Spekulace s doménami bohužel nejsou žádnou výjimkou

Spekulanti s doménami, aneb jak tahat lidem peníze z kapsy

Asi před čtrnácti dny jsme obdrželi e-mail odeslaný od jakési čínské poradenské kanceláře. Stálo v něm, že má zadání od…
Číst dál
Marketing neziskových organizací bývá podceňován. Zcela neprávem.

Přednáška na univerzitě: Marketing neziskových organizací

10. března jsem v Plzni studentům Fakulty ekonomické ZČU přednášel na téma marketing neziskových organizací. Zde je přednáška a krátké zamyšlení…
Číst dál
V tomhle příspěvku se věnuji rozboru výhod a nevýhod redakčního systému WordPress

Výhody a nevýhody WordPress

WordPress je populární redakční a publikační platforma, která pohání miliony webů na celém světě. Běží na ní třeba The New Yorker…
Číst dál
Díky novému webu jsme ušetřili náklady 200.000,- korun.

Jak web snížil náklady na prodej pozemků proti realitce o 83 %

Téměř dva roky se nám nedařilo prodat stavební pozemek. Ani provize realitní kanceláře ve výši 50.000,- Kč zřejmě nedokázala přivést…
Číst dál
Návod, jak nastavit WordPress pro odesílání pomocí SMTP.

Jednoduché nastavení WordPress pro odesílání přes SMTP

Mnoho webových stránek má jako konverzi nastaveno odeslání poptávky či zprávy pomocí jednoduchého formuláře. Někdy se z různých důvodů stane,…
Číst dál
Červená je výrazná barva. V marketingu má nezastupitelné místo.

Jak volit barvy nejen v marketingu: červená

Červená je jednou z nejvýraznějších barev, které známe a vnímáme. Všechny lidské civilizace ji bez výjimky zařadily na třetí místo hned…
Číst dál
David Allen: Mít vše hotovo. Povinná četba nejen pro specialisty v marketingu.

Mít vše hotovo: návod, který konečně opravdu funguje

Stres, napětí, hořící termíny. Každý člověk to zná, každý to zažil. Marketingové specialisty nevyjímaje. Otázka zní: Jak tomu všemu předcházet a…
Číst dál
Webová analytika

Webová analytika přehledně. Naučte se jí využít!

Co není možné měřit, není možné řídit. Marketingové aktivity na internetu mají velkou výhodu v tom, že je možné je kvalitně…
Číst dál
Firemní web o dotačním programu Nová zelená úsporám

Firemní web o dotačním programu Nová zelená úsporám

Tvorba webových stránek Nová zelená úsporám INKAPO vyšla z potřeby firmy oslovit nové zákazníky pomocí responsivní microsite. Původní firemní web…
Číst dál
Bannerová reklama v AdWords, Sklik - komunikační kampaně online

Bannerová reklama

Každý, kdo se někdy pohyboval na internetu, se již jistě setkal s tzv. bannerovou reklamou, s bannery. Bannerová reklama je…
Číst dál
PPC reklama ve vyhledávání AdWords, Sklik, kampaně a optimalizace

PPC reklama ve vyhledávání

PPC reklama ve vyhledávání je taková reklama, která se objevuje nad výsledky vyhledávání, pod nimi či vedle nich. Inzerent platí za…
Číst dál
Marketing Mind Startuje

Marketing Mind startuje!

Marketing Mind se hlásí do služby A je to oficiální. Vzniká Marketing Mind. Jihočeská firma, která je zaměřena na online…
Číst dál
Microsite pro Sancta Spinea Corona - Barokní Koruna

Barokní Koruna: marketing eventu nastartoval novou etapu

Sdružení Sancta Spinea Corona, spolek přátel Zlaté Koruny pořádá fantastické koncerty. Dlouho jim však chyběla online platforma, na které by…
Číst dál

Úspěšný web Království dortů

Pro paní Paurovou jsem připravil web/blog o dortech. Součástí zakázky byla i tvorba brandu/značky, loga a vizitek. Zadání: web, který budu…
Číst dál