Tvorba loga na míru

Ozdobte svou značku. Získejte logo, na které budete pyšní. K logu navíc dostanete návrh vizitek, hlavičkového papíru, obálek a podpisu do e-mailu.

Opravdu příjemná spolupráce

Tvořím kvalitní loga na míru. Jednám na rovinu a pracuji spolehlivě.

1. Zadání loga

Upřesníme všechno potřebné. Půjdeme na to systematicky a popořádku.

2. Skicování

Připravím kreativní návrhy loga. Z nich vybereme ten, který budeme dále rozvíjet.

3. Dopracování

Rozvineme nejlepší koncept. Vyladíme barvy i detaily, aby vše 100 % sedělo.

4. Nové logo

Logo v několika formátech plus barevných verzích pro jakékoli užití.

Součásti balíčku

Vezměme to stručně a přehledně. Každý krok má svůj význam.

Úvodní konzultace

Mám pro Vás připraven krátký dotazník, ve kterém stanovíte základní preference. Společně pak prodiskutujeme možnosti a směr, kterým se při tvorbě loga vydat.

Analýza konkurence

Podíváme se, jaká loga používají Vaši konkurenti - tuzemští i zahraniční. Tím zajistíme, že logo bude opravdu nezaměnitelné.

Kreativní koncept a skicování

V této fázi hrají hlavní roli tužka a papír. Nejlepší koncepty zdigitalizuji.

Výběr nejlepší varianty a její dokončení

Společně vybereme nejlepší variantu, kterou dopracuji tak, aby byla stoprocentní.

Předání podkladů a licence

Výsledné logo obdržíte ve vektorovém i rastrovém formátu. Stanete se také majiteli licence pro neomezené užití loga.

Vizitky, podpis do e-mailu, dopis, obálka

Součástí dodávky budou i materiály, kde se logo nejčastěji využívá. V případě zájmu je možné připravit i jakékoli další.

Proč logo od Marketing Mind?

Marketingu se profesionálně věnuji od roku 2010 a učím jej i na univerzitě. Nenabízím nejlevnější výsledky ani logo do 24 hodin. Konkuruji kvalitou.

Navrhuji loga pro české i zahraniční klienty

Nekonkuruji nabídkám typu "nejlevnější logo" nebo "logo zdarma". Při tvorbě loga - ať už jde logo firemní nebo pro neziskovou organizaci - nic neuspěchám. Jedině tak lze zaručit, že výsledek bude originální, nezaměnitelný a že bude odpovídat charakteru Vaší značky či projektu.

Logo je prvek, který Vás bude reprezentovat minimálně po několik příštích let. Právě proto se vyplatí věnovat jeho přípravě odpovídající pozornost. Jako svou velkou konkurenční výhodu nabízím odborný přesah i do řady dalších oblastí marketingu - od brandingu až po online reklamu.

 

Cena za logo začíná na 8.499,- Kč.
Logomanuál stojí od 3.499,- Kč.

Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
marketingový konzultant

Poctivé unikátní logo, žádné logobanky

Vaše originální nové logo nebude podléhat pomíjivým trendům a bude použitelné opravdu dlouho. Nadčasovost především.

Dodání loga v rastrové
i vektorové podobě

Připravím a dodám grafický návrh loga, který bude možné zvětšovat podle libosti a aplikovat jej podle potřeby. Když logo, tak kompletní.

Logomanuál = návod
k použití loga

Pokud si to budete přát, dostanete k logu i manuál. V něm budou shrnuty zásady používání loga, barevné kombinace apod.

Návrh dalších grafických prvků

Logem to nekončí. Získejte návrh vizitek, podpis do e-mailu, obálky, dopisní papíry či cokoli jiného, co spadá do firemního designu.

Kvalitní loga na míru

Jestli se Vám líbí ukázky mých prací, není nic snazšího než mi dát vědět. Domluvíme se. Vytvořím pro Vás kvalitní logo na míru.

Logo projektu Letohrátky s batolátky

Logo pro úspěšný projekt Letohrátky s batolátky

Pro českokrumlovský startup projekt jsem připravil logo, vizitky, podpis do e-mailu a řadu dalších materiálů včetně pracovního sešitu nebo potisku CD. Navíc běžely i reklamní…
Víc o tomto logu
Tvorba nového loga webu Čápátka

Jak vznikalo logo a značka webu pro ženy Čápátka

Mám radost, že jsem se mohl od počátku podílet na projektu Čápátka. Je to web pro ženy, které trpí syndromem polycystických ovarií (PCOS). Celkem je…
Víc o tomto logu
Nové logo a značka pro cukrárnu v Českých Budějovicích

Logo a značka Království dortů

Na příběh Království dortů moc rád vzpomínám. Je to vlastně příklad úspěšného podnikatelského záměru, který začal skutečně od nuly. Během krátké doby tato nová českobudějovická…
Víc o tomto logu
Nové firemní logo pro právní kancelář

Nové firemní logo pro imigračního právníka z USA

V létě 2017 jsem tvořil logo pro amerického imigračního právníka řeckého původu. Jmenuje se Theodore Panagiotopoulos a působí především v oblasti Tampa Bay na Floridě.…
Víc o tomto logu

Pomohu Vám se získáním ochranné známky

Kvalitní logo je potřeba chránit. Pomohu Vám s jeho registrací u Úřadu průmyslového vlastnictví pro získání ochranné známky.

Často kladené dotazy

Tady najdete sadu nejčastějších otázek a odpovědí, které mi lidé pokládají kolem tvorby loga. Jestli máte jakékoli jiné, dejte mi, prosím, vědět. Rád odpovím.

Jak dlouho trvá tvorba loga?

Už naši předci věděli, že práce kvapná je málo platná. Nemohu a ani nechci nabídnout logo do 24 či 48 hodin. Běžně trvá dodání cca 10 - 14 dní. To ale neznamená, že se na logu celou tuto dobu pracuje bez přestávky. Práce je rozdělena do etap (viz dále), mezi nimiž jsou nutné pauzy. Během nich nápady zrají a logo se vyvíjí.

V jakém formátu logo dostanu?

Standardně dodávám logo v křivkách i jako rastr. Výstupními formáty jsou AI, PDF, SVG, EPS a PNG. Vektorovou grafiku je možné zvětšovat prakticky neomezeně. Rastrové výstupy dodávám v několika velikostech.

Jaká je licence na užití loga?

Po dodání se stanete majitelem loga s licencí na jeho neomezené užívání.

Je možné udělat pouze redesign loga?

Ano, určitě. Někdy je zapotřebí udělat pouze lifting loga. I v takových případech Vám rád pomohu. Uvítám podklady ideálně ve formátu PDF či SVG.

Jaká je cena loga?

Je jasné, že cena je klíčovým faktorem pro Vaše rozhodování. Cena za unikátní logo začíná na 8.499,- Kč a závisí na složitosti, významu a řadě dalších faktorů či návazných služeb. Cenu vždy stanovuji dopředu a jasně vyplývá z nabídkové dokumentace. Cena loga obsahuje i návrh vizitek, dopisního (hlavičkového) papíru a obálky.

Cena za logomanuál (tj. pravidla pro použití loga) začíná na 3.499,- Kč. 

Dále je možné připravit i vizuální styl. V tomto případě stanovuji cenu individuálně.

Jaké kroky tvorba loga zahrnuje?
  1. Klíčovou roli hraje Vaše zadání. Je důležité nutné stanovit kontext značky, protože logo ji musí perfektně vystihnout a zdůraznit. V potaz beru řadu faktorů, mimo jiné například archetyp značky. Výstupem této části jsou jasné požadavky na charakter a vlastnosti loga. Tento postup respektuji ať jde o firemní logo či logo neziskové organizace.
  2. Dalším krokem je brainstorming a hledání různých motivů, souvislostí (přímých i nepřímých). Jsem příznivcem toho, když se jde takzvaně na dřeň. Co to znamená? Že se snažím propojit marketing s oblastí mytologie, psychologie a tajemným hájemstvím symbolů. Výstupem této části je řada skic, náčrtků a kreseb na papíře. Nechám je několik dní "uležet", vrátím se k nim a ty nejlepší dále rozpracuji.
  3. Když vyberu vítěze z řad skic (standardně bývají 2-3), rozpracuji je na počítači. Hraji si s danými motivy, rozvíjím je a upravuji. Výstupem této části je koncept loga, který je prezentován klientovi.
  4. Z prezentovaných variant zákazník vybere vítěze. Takový návrh pak dopracuji do finální podoby (tvary, barvy, práce s písmem apod.). Výsledkem je tedy finální logo.
V jakých lokalitách pracuji?

Kancelář mám v Českých Budějovicích. Pracuji pro klienty nejen z celé naší republiky (např. Praha, Jihlava, Litomyšl, Český Krumlov), ale dokonce i ze zámoří (Clearwater - Florida, USA). Zcela otevřeně: je skvělé, když se s klienty mohu potkat osobně, ale v řadě případů funguje výborně i spolupráce po internetu.

Hovořím anglicky, francouzsky a německy a v době internetu není žádná vzdálenost příliš velká.

Jak registrovat ochrannou známku na logo?

Všem klientům doporučuji registrovat ochrannou známku na své logo a značku. Na toto téma jsem napsal i celý příspěvek (návod) na blogu.

Zpracování dalších materiálů - vizitky, obálky, dopisní papíry aj.

K logu standardně dodávám návrh na vizitky, obálky a dopisní papír. Je však možné zpracovat i kompletní vizuální styl (propisky, bloky, textil, sešity, potisk CD - cokoli, co je potřeba).

V jakém programu se loga tvoří?

Pracuji se softwarem Adobe Illustrator, který je oborovým standardem. Na rozdíl od (jinak poměrně kvalitní) alternativy Inkscape umožňuje ukládání barev ve CMYK, což je klíčový parametr, pokud je třeba výstupy tisknout.

Počítač je však až druhým zařízením v pořadí, na kterém loga tvořím. Tím prvním je tužka a papír. Skicování na papíře je stále mnohem pohodlnější a intuitivnější. Když je skica připravena, převádím ji do digitální podoby pomocí tabletu Wacom Intuos M.

Logo zdarma: jaká má úskalí?

Kdy jste naposledy dostali něco zdarma? Jaké to bylo? A jaká byla skutečná cena, kterou jste za to museli zaplatit? Vytvoření loga zdarma nebo za nějakou podezřele nízkou částku, má svá úskalí. 

  1. Zdarma nikdy není zdarma. Ruku na srdce: Udělali byste v byznysu pro někoho něco bez nároku na honorář? Možná ano, ale pouze tehdy, pokud byste věděli, že z takového člověka v budoucnu získáte o to vyšší zisk. Platí však, že normální člověk zdarma nepracuje. Proč? Protože nějak musí platit účty, jídlo atd. 
  2. Zdarma online. Ano, existují některé nástroje pro tvorbu loga nebo online databáze log, kde si můžete vytvořit logo sami. Jaký je kámen úrazu zde? Pokud nejste designér, je velmi obtížné (a tím pádem nákladné, protože tomu musíte věnovat spoustu času) vytvořit si unikátní logo. Další problém je, že podobné (často předpřipravené) logo si může vygenerovat kdokoli další, takže tím přijdete o unikátnost.

Nesnažím se konkurovat (a ani nechci) takovým nabídkám. Nabízím poctivou tvorbu poctivého loga, které něco stojí. Na oplátku nabízím své vzdělání, zkušenosti, znalosti i kreativitu, jejichž výsledky si můžete prohlédnout v referencích.

Firemní logo máte na dosah

Tak proč se hned nepustit do práce?