Online marketing funguje

Průkazné výsledky, skvěle měřitelný výkon a náklady neustále pod kontrolou. Využijte možností, které nabízí internetový marketing. Protože se to bohatě vyplatí.

Webové stránky

Webová prezentace je klíčová pro komunikaci se zákazníky. Právě díky ní si o Vás udělají obrázek. Máte pouze jednu šanci je zaujmout. Spolu ji využijeme.

Budování značky

Dobře uchopená a komunikovaná značka znamená konkurenční výhodu. Jak chcete, aby lidé vnímali Váš brand? Využijte efektivně online marketing.

Prodejní kampaně

Oslovte zákazníky přesně ve fázi, kdy jsou ochotni nakupovat a hledají právě Vaše produkty a služby. Online marketing je pro to neocenitelný. Uvidíte!

Správná strategie

Klíčem k úspěchu v online marketingu je správné využití jeho nástrojů. Jen tak je možné zajistit, že aktivity na internetu přinesou výsledky.

Internetový marketing? Promyšlený proces.

Podle produktu a cílů nastavíme Vaši online strategii. Efektivně oslovíme Vaše zákazníky. Zaměříme se na všechny fáze nákupního procesu.

Proces online marketingu
Na internetu vhodně oslovíme Vaše zákazníky

Online marketing nabízí řadu nástrojů pro oslovení publika v různých fázích nákupního procesu. Nejdříve je nutné dát o sobě vědět. To je možné udělat různými způsoby.

Imageová kampaň: reklama, která informuje

Internetový marketing nástroje, které dokáží vhodně představit nový produkt, službu či značku a jejich vlastnosti. Skvěle funguje například bannerová reklama, videoreklama na YouTube či placené příspěvky na Facebooku. Díky pokročilým možnostem cílení lze zajistit, že oslovíte pouze publikum, které splní přesně nadefinované podmínky. Výsledkem bude vyšší známost značky (budování brand awareness). Hlavním výsledkem tohoto druhu kampaní je to, že se lidé dozví o Vašem produktu, službě či značce.

Výzkumy ukazují, že pokud jsou lidé vystaveni působení reklamního sdělení, budou v budoucnu preferovat právě produkt, o kterém už slyšeli.

Prodejní kampaň: reklama, která přesvědčuje

Dalším typ kampaně se soustředí na lidi, kteří právě jsou ve fázi vyhledávání produktu nebo služby. Oslovit je lze pomocí reklamy ve vyhledávačích (na Googlu či na Seznamu). Hledají-li zákazníci konkrétní produkt či službu, je vysoce pravděpodobné, že chtějí nakoupit nebo srovnávají přednosti různých řešení. Dokážete-li vhodně oslovit tyto potenciální klienty právě v této fázi, máte velkou šanci, že si vyberou právě Váš produkt.

Váš web je přesvědčí o tom, aby provedli akci, kterou chcete

Webová stránka je místem, na které jsou směrováni návštěvníci z kampaní či lidé, kteří přišli z přirozeného vyhledávání nebo z odkazujících stránek. Čím lepší bude obsah, který najdou, tím pravděpodobněji je přesvědčíte k nákupu. U webu je tedy nutné odpovědět na tyto otázky:

  1. Odpovídá obsah návštěvníkům, které chcete oslovit?
  2. Dokáže web vést lidi k požadované akci (konverzi)?
  3. Je webová prezentace optimalizovaná pro vyhledávače?
  4. Je na webu nasazen vhodný systém pro webovou analytiku (např. Google Analytics)?

Chcete-li, aby online marketing přinášel požadované výsledky, je bezpodmínečně nutné na všechny výše uvedené otázky odpovědět kladně.

Praxe ukazuje, že ne všechny stránky výše uvedené splňují. Proto klientům, pokud je to zapotřebí, nabízím ještě před spuštěním kampaní služby, které souvisejí s vylepšením webu. Řadím je do tří kategorií:

  • Analýza webových stránek pro zjištění současného stavu: díky této aktivitě zjistíme, kde jsou úzká místa stávající prezentace. Výsledkem je sada reálných doporučení, díky kterým se zvýší atraktivita webu, uživatelská použitelnost i míra konverze
  • Tvorba obsahu pro web - copywriting: Obsah prezentace musí být zajímavý. Zajistím, aby Váš web takový byl.
  • Tvorba nové webové prezentace: Není-li možné současný web vylepšit, můžeme přistoupit k tvorbě nové prezentace. Pokud totiž web nemá alespoň základní kvalitu, byla by realizace placených kampaní vyhazováním peněz z okna. 
Cíleně můžeme znovu oslovit i ty, kdo nenakoupili

Díky online marketingu je možné oslovit i lidi, kteří na web přišli, ale neudělali potřebnou akci (nákup, kontakt, odeslání formuláře aj.). Dokonce je možné přizpůsobit sdělení v závislosti na tom, na jaké stránce strávili nejvíc času či o co měli největší zájem. Zároveň lze oslovit pouze ty z návštěvníků, které lze zařadit do kategorie potenciálně lukrativních (byli na webu relativně delší dobu, prohlédli si více stránek apod.). Nástrojem, který toto všechno umí, je remarketing. Lze ho využít prakticky všude - od Facebooku přes YouTube až po stránky, které jsou v síti Seznamu nebo Googlu.

Online marketing = vše pod kontrolou

Výhodou internetového marketingu je okamžitý přehled o výkonu kampaní. Díky tomu je možné soustředit se na to, co funguje nejlépe a to podpořit.

Co je online marketing a jaké nabízí nástroje?

Podle Davea Chaffeyho z Oxfordské univerzity, je online marketing aplikace internetu a příbuzných digitálních technologií za účelem dosažení marketingových cílů.

Online marketingu se někdy také říká marketing na internetu či internetový marketing. Poněkud širším pojmem je digitální či elektronický marketing. Ten nevyžaduje využití internetu jako takového a může jít například i o videoreklamu na ulici. Přední agentura Zaraguza Digital formulovala Marketingovou soustavu digitálních prvků ↑. Obsahuje zejména:

Textové prvky: e-mail, blogy, články, příspěvky, wikis, e-booky, názvy (domén, produktů, služeb, profilů, ...), PDF, XLS, mikrostránky

Interaktivní prvky: microsites, hry, weby, e-shopy, widgety, aplikace

Multimédia: krátká a dlouhá videa, animace, přenosy (streaming)

Zvukové prvky: hudba, podcast, audioknihy, zvuky

Vizuální prvky: fotografie, grafika, ilustrace, memy, prezentace

Podporovače šíření: PR, kontextová reklama, bannery, názvy wi-fi, intranet, virtuální světy, RSS, internetové televize, wiki, livestream, věrnostní programy, product placement, embedding, torrenty, cloudy, hry, sociální pluginy, tagy, kategorie, klíčová slova, lokalizace, vyhledávače, adresáře, katalogy, sponzoring, cross-branding, fóra,  instant messaging, chat, SEM (search engine marketing), komunitní weby, blogy, podcasting a online rádio, newsletter, portály, e-shopy, srovnávače, agregátory a vyhledávača produktů

Sociální sítě: profily, notifikace, statusy, zprávy, fotografie
Facebook: stěna, news feed, pozvánky, skupiny, stránky, odkazy, události, tagy, komentáře, like, sdílení
Twitter: zprávy, retweety, hashtagy, mentions, trendy

Jak zvolit vhodnou online strategii a plán?

Příprava a realizace strategie je v online prostředí zcela zásadní. Na trhu se setkáte s celou řadou přístupů: od poctivých až po nepoctivé.

Já se nejdříve seznámím s Vaší firmou, jejími produkty, zákaznickými segmenty a cíli. Podle toho zvolíme vhodnou strategii i taktiky a nástroje online marketingu. Vždy nabízím pouze služby, u nichž budu přesvědčen o kvalitních výsledcích. Jinou strategii zvolíme při uvedení nového produktu na trh, jinou při upevnění znalosti zavedené značky a ještě jinou při podpoře výprodeje v e-shopu.

Nabízím férový přístup.

Co jsou hlavní výhody online marketingu?

Online marketing má především tyto výhody:

  • skvělá měřitelnost
  • náklady pod kontrolou
  • výkon
  • možnost přesného zacílení
  • možnost průběžné optimalizace
  • vysoká efektivita
  • neustálý rozvoj možností
Luboš Květ doporučuje Marketing Mind.
Luboš Květ
zakladatel Analights.com, Kladno
V dnešní době, kdy se každý druhý nazývá specialistou v online marketingu, je pro laika těžké najít toho opravdového odborníka! Takového, který se neřídí intuicí, ale daty v kombinací s vlastními zkušenostmi. Právě takový je i Honza, který nabízí kvalitní služby v oblasti online marketingu, spojené s bezkonkurenčně seriózním a poctivým jednáním.
Martin Peška
zakladatel CzechNetMedia, Praha
Honza je jedním z nejvíce inspirativních lidí, které jsem měl doposud čest potkat. Velmi si vážím jeho organizačních schopností, pracovitosti, nadšení, svědomitosti a obdivuji jeho zápal pro maximální efektivitu toho, co dělá.
Jan Čipera ocenil marketingovou konzultaci.
Jan Čipera
učitel, České Budějovice
Požádal jsem Honzu o rady k úpravě soukromých webových stránek. Po velmi přátelské diskuzi jsem byl inspirován k projektu, který byl pro mě dříve prakticky nerealizovatelný. Díky profesionální marketingové pomoci Marketing Mind se mé sny mění v cíl.
Jaroslav Král
předseda Sancta Spinea Corona-společnost přátel Zlaté Koruny, z.s.

Velmi rád bych poděkoval Janu Petrtylovi za perfektní poradenství v oblasti marketingu a propagace naší společnosti. Díky jeho nápadům a inovacím se podařilo rozšířit informace o naší činnosti mezi širokou veřejnost, která se pomalu stává naším konstantním publikem. Bez jeho pomoci by náš spolek nebyl schopen překonat hranice českokrumlovského regionu.

Kateřina Vágaiová
zakladatelka kurzu Letohrátky s batolátky
Spolupráce s Honzou z Marketing Mind byla pro úspěšný start mého projektu naprosto zásadní! Honza mi pomohl s plánováním, webem, texty, online grafikou, tvorbou loga a celým marketingem. Naslouchal mým představám a velmi rychle a přesně reagoval na nově vzniklé požadavky. Profesionální přístup, zodpovědnost, flexibilita, naprostá korektnost. To vše přineslo skvělé výsledky! A především - spolupracovat s Honzou je radost, protože tím co dělá, opravdu žije! S úctou a velkým potěšením vřele doporučuji!
Gabriela byla s Marketing Mind moc spokojená.
Gabriela Paurová
Království dortů, České Budějovice
Přála jsem si internetové stránky, kde bych mohla ukázat lidem výsledky své práce. Ale nevěděla jsem, kde začít. Honza z Marketing Mind mi opravdu pomohl. Nejdřív se mě zeptal na všechno podstatné, a pak připravil Království dortů. Web, který mám opravdu ráda. Stejně tak jako lidé, kteří na něj chodí. A přesně to jsem chtěla.

Jste připraveni na vyšší obchodní výkon?

Ano? V tom případě není na co čekat!

Vaše jméno (bez něj to nejde)

Váš email (potřebuji znát)

Zpráva