Skip to content
Marketing Mind
  • Služby
    • Online marketing
    • Tvorba webových stránek
    • Tvorba loga
    • Copywriting – tvorba textů
    • Audit webu a SEO
    • Reklama na internetu
    • Marketingové konzultace
    • Školení a semináře
  • Reference
  • Blog
  • Slovník
  • O mně
  • Kontakt
Nové logo a značka pro cukrárnu v Českých Budějovicích

Logo a značka Království dortů

Přidáno dne 13.8.201813.8.2018 Autor: Jan Petrtyl

Na příběh Království dortů moc rád vzpomínám. Je to vlastně příklad úspěšného podnikatelského záměru, který začal skutečně od nuly. Během krátké doby tato nová českobudějovická značka dostala na první příčky ve výsledcích vyhledávání. Co je však nejdůležitější: majitelka má neustále plné ruce práce a zakázek tolik, že téměř nestíhá péci dorty i cukroví. Vezměme to ale popořadě.

Jak pojmenovat začínající firmu

Na začátku bylo přání osamostatnit se a otevřít vlastní cukrárnu. Základními ingrediencemi bylo mistrovství v přípravě dortů, cukroví i zákusků. Já sám jsem od paní Paurové objednal svatební dort – a byl skutečně fantastický. Původní název domény, na které paní Paurová prezentovala svou práci, byl DortyGP.cz. Říkal jsem si, že by to chtělo něco lepšího. Proto jsem vymyslel značku Království dortů. Při kontrole v databázi Úřadu průmyslového vlastnictví jsme zjistili, že je volná. Volná byla i doména, a tak jsme u názvu zůstali.

Zadání pro logo

Dá se říci, že při práci jsem měl úplně volnou ruku. Jediným požadavkem ze strany klientky bylo, že logo musí obsahovat růžovou a musí být jasné, že jde o cukrářskou výrobu. Opět přišel na řadu skicovací sešit. Vznikla řada konceptů. Mým cílem bylo nějak zakomponovat přímo loga i dort a pokud možno korunku pro samotnou královnu dortů. A protože teorie i praxe ukazují, že v případě podnikatelů často pomáhá, když značka obsahuje přímo jméno majitele, zkusil jsem do loga zakomponovat i tento prvek.

Barevná paleta a písmo

Jak bylo uvedeno výše, s ohledem na odvětví i přání klientky jsou v logu různé odstíny růžové. Ty doplňuje další teplá barva – švestková hnědá. Zvoleným písmem je zdobný font Lobster. Čárka nad „a“ byla nahrazena královskou korunkou, „o“ bylo nahrazeno čokoládovým dortem s třešničkou.

Barevná paleta nového loga značky Království dortů
Barevná paleta nového loga značky Království dortů

Vizitky

Samozřejmostí byla také tvorba vizitek. Vznikla řada návrhů (cca 10), z nichž si klientka vybrala dvě, které šly do tisku. Plně respektují stanovenou barevnou paletu.

Logo se objevilo i na vizitkách
Logo se objevilo i na vizitkách

Webové stránky = základ úspěchu projektu

Těžištěm komunikace jsou webové stránky, které jsem pro paní Paurovou vytvořil. O této části zakázky píši více tady.

Potřebujete také vytvořit značku a logo?

Rád vám pomohu. Na vše půjdeme systematicky a s rozmyslem. Kancelář mám v Českých Budějovicích, ale pracuji pro klienty z celého světa. Stačí mi jen dát vědět.

 

 

Téma: Tvorba logaŠtítky: brand, návrh vizitek, nové logo, startup, tvorba loga, značka

Navigace pro příspěvek

Nové firemní logo pro imigračního právníka z USA
Jak vznikalo logo a značka webu pro ženy Čápátka




Jan Petrtyl
marketingový konzultant
721 424 918
jan(z)marketingmind.cz


Cokoli Vás zajímá

Další příspěvky

  • Konference Osobní růst 2020
    Konference Osobní růst 2021 22.1.2021
  • Hosting pro Wordpress Ionos
    Hosting pro WordPress – zkušenosti a tipy 14.1.2021
  • Co je RGB model
    RGB (barevný model) 9.11.2020
  • Když kovářova kobyla chodí bosa, aneb nový příspěvek po více než roce 8.11.2020
  • Takhle vypadá horní část homepage webu výrobce toho nejlepšího sena.
    Nový web a e-shop pro výrobce špičkového sena 31.8.2019

O čem se píše

analýza klíčových slov audit webu bannerová reklama blog brand Cesta k novému logu copywriting CRO Divi doména Facebook firemní web Google AdWords Google Analytics hodnota pro zákazníka komunikační mix konference konverze marketing marketingová komunikace marketingové archetypy microsite nové logo nákupní chování online marketing online reklama PPC PPC reklama produkt reklama reklama ve vyhledávání remarketing SEO Seznam Sklik tvorba loga tvorba webových stránek tvorba webu UX web webdesign webová analytika WordPress značka zákazníci České Budějovice

Online marketing nejen pro České Budějovice

Jak moc chcete přidat plyn?
Online marketing
Tvorba webových stránek
Tvorba loga
Audit webu a SEO
Copywriting – tvorba textů
Reklama na internetu – Google a Seznam
Marketingové konzultační služby
Školení online marketingu

Jsem marketingový konzultant a pomáhám růst firmám i neziskovým organizacím.

Kontakt

Firma
Marketing Mind
Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
tel.: 721 424 918
e-mail: jan(z)marketingmind.cz

Kancelář
Ledenická 12
370 06 České Budějovice – Srubec

Otevírací doba
po-pá 7:00 – 16:00

—
IČ: 02019281
Zapsán v živnostenském rejstříku v Českých Budějovicích. Nejsem plátcem DPH.

Mapa webu

  • Služby
    • Online marketing
    • Tvorba webových stránek
    • Tvorba loga
    • Copywriting – tvorba textů
    • Audit webu a SEO
    • Reklama na internetu
    • Marketingové konzultace
    • Školení a semináře
  • Reference
  • Blog
  • Slovník
  • O mně
  • Kontakt

Zásady ochrany osobních údajů a zpracování cookies

Všechna práva vyhrazena. © 2017 - 2020 Jan Petrtyl - Marketing Mind | Nastartujme spolu Váš marketing!

Tato webová prezentace používá cookies. Některé jsou pro její funkčnost nutné, jiné (analytické) lze odmítnout. Informace o tom, jak jsou cookies konkrétně používány a jak jsou zpracovávány vaše osobní údaje, najdete v Zásadách ochrany osobních údajů.

Marketing Mind
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Zásady ochrany osobních údajů

Na vašich osobních údajích záleží. Víc o zásadách jejich ochrany se dozvíte zde.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutné soubory cookies zajišťují, že můžete uložit své preference ohledně výběru ostatních souborů cookies. Kromě toho jde také o cookies související s nástrojem Google Recaptcha. Ten souvisí s odesláním dat pomocí kontaktního formuláře a slouží k rozlišení mezi tzv. roboty a lidmi.

Soubory cookies třetích stran

Tato webová prezentace používá pro anonymní vyhodnocování návštěvnosti nástroj Google Analytics 4. Ve výchozím stavu je tato služba deaktivována. Více informací o této službě a jak společnost Google nakládá s daty, můžete najít zde.