Nejhodnotnější značky na světě 2017 - Kantar Millward Brown Brandz Top 100

Nejhodnotnější značky na světě 2017

Říká se, že značka je to, co zůstane, když vám shoří továrna. Prestižní agentura Kantar Millward Brown zveřejnila žebříček nejhodnotnějších značek na světě. Jejich celková hodnota meziročně vzrostla o 8 procent a dosáhla 3,6 bilionu dolarů.

Na prvních místech technologické firmy

Google, Apple, Microsoft, Amaton, Facebook, AT&T, Visa, Tencent, IBM a McDonald´s. To je první desítka, kterou svým oborem narušuje pouze fastfoodový gigant.

TOP 10 nejhodnotnějších značek světa 2017. Zdroj: iHNed.cz
TOP 10 nejhodnotnějších značek světa 2017. Zdroj: iHNed.cz ↑

Kompletní žebříček a studie

Všechna data jsou v interaktivní podobě k dispozici online, včetně online publikace plné infografik a komentářů. Není překvapením, že v podstatě všechny významné značky důsledně využívají v rámci komunikace možnosti svých archetypů. Využití tohoto nástroje však není doménou pouze velkých firem. Výborně je mohou aplikovat i malé lokální firmy. Značku je nutné správně uchopit. Zdaleka však nejde jen o logo. Důležitý je celý příběh značky, jak je prezentován a jak je nastaven celý marketingový mix.

Inforgrafika Brandz top 100. Zdroj: WPPWrap.com
Inforgrafika Brandz top 100. Zdroj: WPPWrap.com ↑

Další informace k tématu: