Skip to content
Marketing Mind
  • Služby
    • Online marketing
    • Tvorba webových stránek
    • Tvorba loga
    • Copywriting – tvorba textů
    • Audit webu a SEO
    • Reklama na internetu
    • Marketingové konzultace
    • Školení a semináře
  • Reference
  • Blog
  • Slovník
  • O mně
  • Kontakt
Licence k užívání nového loga

Cesta k novému logu (5): Licence k užívání

Přidáno dne 27.11.201810.12.2018 Autor: Jan Petrtyl

Pokud si necháváte vytvořit nové logo, je důležité mít v pořádku všechny jeho aspekty, včetně právních. Základem pro jeho tvorbu je smlouva o dílo a licenční ujednání. Není nic horšího, než mít něco, co se nedá použít. V tomto smyslu je proto velmi důležitá i otázka licence pro užívání loga.


Je jasné, že vytvořené logo by mělo být určeno pouze pro vás a vaše využití a že autor/ka by neměl/a poskytovat licenci nikomu dalšímu. Důležité je také, na jakém území je licence platná a zda jste oprávněni logo dále upravovat.

Považuji za samozřejmé, že u každého nově vytvářeného loga jasně stanovíme podmínky jeho užití tak, aby logo:

  • bylo použitelné celosvětově,
  • po neomezeně dlouhou dobu,
  • pro jakýkoli počet aplikací,
  • s jasně definovanými možnostmi pro případnou úpravu/doplnění

Licence se však nevztahuje na žádný z návrhů, které nebyly přijaty jako výsledné logo. To znamená, že klient nemůže bez předchozího ujednání začít používat varianty loga, které byly při tvorbě loga představeny, ale finální logo nakonec vypadá jinak.

Potřebujete nové logo?

Jsem marketingový konzultant a tvořím nová loga. Rád pomohu i vám, stačí se jen ozvat, domluvíme se.


Další informace:

  • Cesta k novému logu (1): Správné zadání
  • Cesta k novému logu (2): Nápady a skicování
  • Cesta k novému logu (3): Vektorizace
  • Cesta k novému logu (4): Logomanuál
  • Služba tvorba nového loga

 

Téma: Marketingové poradenstvíŠtítky: Cesta k novému logu, licence, nové logo, tvorba loga, značka

Navigace pro příspěvek

Cesta k novému logu (4): Logomanuál
Konference Osobní růst 2019




Jan Petrtyl
marketingový konzultant
721 424 918
jan(z)marketingmind.cz


Cokoli Vás zajímá

Další příspěvky

  • Konference Osobní růst 2020
    Konference Osobní růst 2021 22.1.2021
  • Hosting pro Wordpress Ionos
    Hosting pro WordPress – zkušenosti a tipy 14.1.2021
  • Co je RGB model
    RGB (barevný model) 9.11.2020
  • Když kovářova kobyla chodí bosa, aneb nový příspěvek po více než roce 8.11.2020
  • Takhle vypadá horní část homepage webu výrobce toho nejlepšího sena.
    Nový web a e-shop pro výrobce špičkového sena 31.8.2019

O čem se píše

analýza klíčových slov audit webu bannerová reklama blog brand Cesta k novému logu copywriting CRO Divi doména Facebook firemní web Google AdWords Google Analytics hodnota pro zákazníka komunikační mix konference konverze marketing marketingová komunikace marketingové archetypy microsite nové logo nákupní chování online marketing online reklama PPC PPC reklama produkt reklama reklama ve vyhledávání remarketing SEO Seznam Sklik tvorba loga tvorba webových stránek tvorba webu UX web webdesign webová analytika WordPress značka zákazníci České Budějovice

Online marketing nejen pro České Budějovice

Jak moc chcete přidat plyn?
Online marketing
Tvorba webových stránek
Tvorba loga
Audit webu a SEO
Copywriting – tvorba textů
Reklama na internetu – Google a Seznam
Marketingové konzultační služby
Školení online marketingu

Jsem marketingový konzultant a pomáhám růst firmám i neziskovým organizacím.

Kontakt

Firma
Marketing Mind
Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
tel.: 721 424 918
e-mail: jan(z)marketingmind.cz

Kancelář
Ledenická 12
370 06 České Budějovice – Srubec

Otevírací doba
po-pá 7:00 – 16:00

—
IČ: 02019281
Zapsán v živnostenském rejstříku v Českých Budějovicích. Nejsem plátcem DPH.

Mapa webu

  • Služby
    • Online marketing
    • Tvorba webových stránek
    • Tvorba loga
    • Copywriting – tvorba textů
    • Audit webu a SEO
    • Reklama na internetu
    • Marketingové konzultace
    • Školení a semináře
  • Reference
  • Blog
  • Slovník
  • O mně
  • Kontakt

Zásady ochrany osobních údajů a zpracování cookies

Všechna práva vyhrazena. © 2017 - 2020 Jan Petrtyl - Marketing Mind | Nastartujme spolu Váš marketing!

Tato webová prezentace používá cookies. Některé jsou pro její funkčnost nutné, jiné (analytické) lze odmítnout. Informace o tom, jak jsou cookies konkrétně používány a jak jsou zpracovávány vaše osobní údaje, najdete v Zásadách ochrany osobních údajů.

Marketing Mind
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Zásady ochrany osobních údajů

Na vašich osobních údajích záleží. Víc o zásadách jejich ochrany se dozvíte zde.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutné soubory cookies zajišťují, že můžete uložit své preference ohledně výběru ostatních souborů cookies. Kromě toho jde také o cookies související s nástrojem Google Recaptcha. Ten souvisí s odesláním dat pomocí kontaktního formuláře a slouží k rozlišení mezi tzv. roboty a lidmi.

Soubory cookies třetích stran

Tato webová prezentace používá pro anonymní vyhodnocování návštěvnosti nástroj Google Analytics 4. Ve výchozím stavu je tato služba deaktivována. Více informací o této službě a jak společnost Google nakládá s daty, můžete najít zde.