SPIR

SPIR – sdružení pro internetový rozvoj

SPIR je zkratkou slov Sdružení pro internetový rozvoj (dříve Sdružení pro internetovou reklamu). Je to profesní organizace, která u nás působí už od roku 2000. Má 49 členů a její aktivity zahrnují:

  • výzkum návštěvnosti a profilu návštěvníků internetu NetMonitor
  • monitoring internetové reklamy AdMonitoring
  • analýza zásahu reklamních kampaní AdAudit
  • odborná konference o internetovém marketingu IAC

Dále se SPIR zabývá:

  • právními aspekty podnikání na internetu
  • aspekty komunikace se státní správou
  • expertními analýzami vývoje internetového trhu v ČR
  • samoregulací audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu
  • garancí samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v tuzemsku

SPIR: Cenná data o internetu

Příkladem veřejně dostupných dat, která SPIR poskytuje, jsou Online data (OLA) ↑ z NetMonitoru:

SPIR poskytuje cenná online data - např. díky službě NetMonitor. Jsou dostupná zdarma.
SPIR poskytuje cenná online data – např. díky službě NetMonitor. Jsou dostupná zdarma.

Užitečné zdroje informací: